باتری تقویت شده سامسونگ نوت 5
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

باطری اصلی و تقویت شده سامسونگ گلکسی نوت Samsung Galaxy Note 5 – کوفنگ(kufeng) – نکسل(Neckcell)

نکته جالب در مورد باتری سامسونگ Note 5، کاهش ظرفیت آن نسبت به نسل قبلی بوده است. باتری تقویت شده کوفنگ نوت 5 همانند باتری سامسونگ نوت ۵ با وجود این کاهش ظرفیت، به دلیل تغییرات ساختاری و سخت افزاری، طول عمر نسبتا بیشتری دارند. ظرفیت این باتری 3000 میلی آمپر ساعت عنوان شده است؛ درحالیکه باتری سامسونگ Note 4 ظرفیتی معادل 3220 میلی آمپر ساعت دارد. باتری های سری نوت از این نسل جدانشدنی شده اند. باطری تقویت شده سامسونگ Note 5 نیز ویژگی های مشابهی دارد.

شارژ باتری سامسونگ Note 5

 سرعت و توان شارژ در گوشی سامسونگ Note 5 نسبت به نسل قبلی بهبود یافته است. دو حالت ذخیره شارژ معمولی و Ultra در این گوشی موجود است. در حالت عادی و با استفاده از شارژر معمولی 4 ساعت و 20 دقیقه برای فول شارژ شدن باطری سامسونگ Note 5 زمان نیاز است؛ ولی اگر از شارژر ویژه فست شارژ آن استفاده کنید، این باطری در عرض یک ساعت و 20 دقیقه شارژ می شود. در شارژ وایرلس نیز شما می توانید از نوع سریع آن استفاده کنید؛ طبق ادعای سامسونگ، با این روش باطری Samsung Note 5 فقط 120 دقیقه برای فول شارژ شدن نیاز دارد. البته برای استفاده از این روش باید پد مخصوص آن را خریداری کنید. طبق تست های صورت گرفته دمای گوشی سامسونگ نوت 5 حین شارژ شدن حداکثر به 31 درجه سانتی گراد میرسد.

دوام باتری سامسونگ نوت 5

هنگام مکالمه طبق آمار رسمی اعلام شده از سوی سامسونگ، باتری تقویت شده سامسونگ نوت 5 هنگام مکالمه 3G میتواند تا 28 ساعت شارژ نگه دارد. باتری سامسونگ Galaxy S6 edge که همچون نوت 5 در سال 2015 عرضه شده، به همین میزان دوام می آورد.

استقامت باتری Samsung Note 5

در حالت استندبای در صورتی که از گوشی خود استفاده نکرده و به اصطلاح در حالت استندبای قرار دهید، باطری سامسونگ Note 5 تا 336 ساعت استقامت از خود نشان می دهد. در این مورد نیز عملکرد آن مشابه سامسونگ گلکسی S6 می باشد؛ این دو ظرفیت یکسانی نیز دارند. به نوعی میتوان گفت باتری های این دو گوشی طبق ادعای سامسونگ تقریبا عملکرد مشابهی دارند. هرچند تست های صورت گرفته تفاوت هایی را بین آن ها آشکار می کند.

تست وبگردی باتری سامسونگ Note 5

 براساس تست انجام شده، باتری تقویت شده سامسونگ نوت 5  هنگام وبگردی با وای فای حدودا 12 ساعت دوام می آورد. هنگام استفاده از اینترنت 4G این رقم به ده ساعت و نیم کاهش می یابد. باتری آیفون 6 پلاس با وجود اینکه یک سال زودتر منتشرشده، در هر دو مورد عملکرد بهتری را از خود نشان داده است. نکته جالب تر نیز اینکه باتری سامسونگ Note 4 عملکرد نزدیک و حتی در بعضی موارد بهتری از خود ارائه کرده است.





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: